REKLAMA
Wybierając się do lokalu gastronomicznego, należy pamiętać o kilku zasadach:
Osoba, która przyjęła zamówienie powinna poinformować o czasie, w którym zostanie ono zrealizowane.
Informacja związana z niewłaściwą - nierzetelną obsługą może być zgłaszana do Inspekcji Handlowej lub do UOKiK.
Informacja związana z niewłaściwą jakością serwowanych potraw powinna być zgłoszona do Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
W przypadku zatrucia pokarmowego należy zgłosić sprawę do miejscowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
- zwróć uwagę na czystość w lokalu - a szczególnie naczyń czy sztućców, podłogi, elementów wystroju i toalet;
- sprawdź, czy jest cennik - sprzedawcy kształtują ceny swobodnie – przepisy prawa nie określają cen maksymalnych;
- sprawdź, czy cena w cenniku lub karcie menu jest zgodna z podaną na paragonie;
- sprawdź, czy do rachunku nie został doliczony produkt, który nie został zamówiony lub dodatkowa opłata, o której wcześniej nie informowano.
Osoba, która przyjęła zamówienie powinna poinformować o czasie, w którym zostanie ono zrealizowane.
Informacja związana z niewłaściwą - nierzetelną obsługą może być zgłaszana do Inspekcji Handlowej lub do UOKiK.
Informacja związana z niewłaściwą jakością serwowanych potraw powinna być zgłoszona do Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
W przypadku zatrucia pokarmowego należy zgłosić sprawę do miejscowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
PRZECZYTAJ JESZCZE